-->
Imię i Nazwisko | Informacje | Kadencja | Kolejność |
---|---|---|---|
Sławomir Widz |
Email:
Obowiązki:
a) tworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru właścicieli nieruchomości zamieszkałych, objętych systemem gospodarki odpadami; b) współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych; c) przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty oraz prowadzenie postępowań administracyjnych; d) prowadzenie naliczeń i wpłat oraz windykacja należności; e) organizowanie selektywnej gospodarki odpadami; f) prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej; g) analizowanie stanu gospodarowania odpadami komunalnymi; h) sporządzanie sprawozdań w tym zakresie;
a) prowadzenie teczek poszczególnych sołectw, zawierających w szczególności: protokoły z zebrań wiejskich, uchwały zebrań wiejskich, wnioski podjęte na zebraniach wiejskich dotyczące spraw finansowych sołectwa i innych ważnych spraw sołectwa; b) współpraca z sołtysami i pracownikami odpowiedzialnymi za sołectwa w zakresie organizacji zebrań – przygotowywanie materiałów (organizacyjne przygotowanie wyborów sołtysów i rad sołeckich); c) zwoływanie okresowych narad z sołtysami; d) zaopatrywanie sołtysów w materiały kancelaryjne; e) przyjmowanie protokołów i innych dokumentów z zebrań wiejskich, sporządzanie wniosków i przekazywanie ich władzom Gminy; f) współpraca z sołtysem z ramienia Urzędu w realizacji przedsięwzięć w ramach Funduszu Sołeckiego: ˗ prowadzenie rejestru wniosków złożonych przez sołectwa; ˗ współpraca z sołtysem z ramienia Urzędu w realizacji przedsięwzięć na obszarze sołectwa w ramach środków określonych w budżecie Gminy dla danego sołectwa; ˗ współpraca z sołtysem z ramienia Urzędu w realizacji zakupów materiałów i wyposażenia, zakupów inwestycyjnych w ramach Funduszu Sołeckiego; ˗ przekazanie na stanowisko właściwe do spraw remontów wnioski dotyczące remontów obiektów sołeckich;
|
1 | |
Imię i Nazwisko | Informacje | Kadencja | Kolejność |