Ilona Zawadzka |
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNO- KADROWYCH
Telefon: 15/8710002
Email:
Obowiązki:
- I. Organizacja:
- Prowadzenie kancelarii Urzędu w tym przyjmowanie, wysyłanie, oraz dostarczanie korespondencji na poszczególne stanowiska;
- Obsługa i zapewnienie sprawnego działania elektronicznego zbioru dokumentów i elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu;
- Prowadzenie centralnego rejestru faktur i rachunków w Urzędzie;
- Obsługa Sekretariatu Wójta i Sekretarza;
- Obsługa centrali telefonicznej i faksu w Urzędzie;
- Prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
- Udzielanie informacji interesantom oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych pracowników Urzędu;
- Zaopatrzenie materiałowe dla potrzeb funkcjonowania Urzędu tj. druków, formularzy, materiałów biurowych , środków czystości, środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej dla pracowników Urzędu;
- Prenumerata czasopism i zaopatrywanie Urzędu w wydawnictwa specjalistyczne;
- Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, zamawianie i ewidencjonowanie pieczęci urzędowych, wydawanie oraz protokolarne niszczenie zużytych lub nieaktualnych pieczęci;
- Sporządzanie sprawozdań GUS, wykonywanie obowiązków OZS (osoby zarządzającej sprawozdawczością);
- Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta;
- Prowadzenie zbioru upoważnień i pełnomocnictw Wójta;
- Prowadzenie Rejestru Instytucji Kultury;
- Prowadzenie i uzupełnianie Kroniki Gminy;
- Prowadzenie książki kontroli;
- Gromadzenie materiałów pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli oraz zapewnienie terminowej realizacji wniosków pokontrolnych;
- II. Kadry:
- Obsługa zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych pracowników;
- Przygotowywanie umów o pracę , umów zlecenia, umów o dzieło;
- Przygotowywanie projektów pism i wniosków dotyczących zaszeregowań, awansów, nagród, dodatków specjalnych, stażowych itp.;
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy i ewidencji urlopowej pracowników, ewidencji delegacji służbowych, rozliczanie czasu pracy, organizowanie spotkań i narad pracowników;
- Przekazywanie właściwym pracownikom zadań wynikających z zarządzeń Wójta;
- Kierowanie pracowników na badania wstępne, okresowe i kontrolne;
- Koordynowanie spraw z zakresu BHP koordynowanie spraw związanych z odzieżą ochronną, oraz p. poż. Urzędu;
- Prowadzenie rejestru wypadków przy pracy;
- Koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników;
- Przygotowywanie spraw związanych ze stażami absolwenckimi, przygotowaniem zawodowym, pracami interwencyjnymi, robotami publicznymi, współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy;
- Prowadzenie archiwum pracowników Gminnej Spółdzielni Samopomoc Chłopska w Zdziłowicach;
- III. Ogólne:
- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz Zarządzenia Wójta a także systematyczne, zgodne z instrukcją przekazywanie dokumentacji do archiwum;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i bezpośredniego przełożonego;
Zastępowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. sieci wodociągów i gospodarki przestrzennej.
|
|
1 |