wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, dające kwalifikacje do pracy w jednostkach samorządu terytorialnego
Wymagania związane ze stanowiskiem:
1) obywatelstwo polskie (o stanowisko, poza obywatelami polskimi, mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych);
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, dające kwalifikacje do pracy w jednostkach samorządu terytorialnego;
5) doświadczenie co najmniej roczne w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego;
6) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jego organów, w tym znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609, ze zm.), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135);
2) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 poz. 572);
3) znajomość ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1045)
4) umiejętność interpretacji aktów prawnych, gotowość do samokształcenia, w szczególności w zakresie przepisów prawa stosowanych na stanowisku;
5) dyspozycyjność, skrupulatność i odpowiedzialność;
6) umiejętność pracy pod presją czasu;
7) predyspozycje do pracy w zespole;
8) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych (Microsoft Office, Open Office, AutoCAD, Adobe Reader, Geoportal2, poczty elektronicznej, Internetu.)
9) Prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
Do zadań stanowiska pracy obsługi sekretariatu i e – doręczeń w Urzędzie Gminy Godziszów należy w szczególności:
1. Prowadzenie kancelarii Urzędu w tym przyjmowanie, wysyłanie korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego oraz dostarczanie korespondencji na poszczególne stanowiska, obsługa adresu do doręczeń elektronicznych korespondencji za pośrednictwem e-Doręczeń;
2. Obsługa i zapewnienie sprawnego działania elektronicznego zbioru dokumentów i elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu w tym doręczeń elektronicznych;
3. Obsługa systemu EZD;
4. Prowadzenie centralnego rejestru faktur i rachunków w Urzędzie oraz rejestru umów;
5. Obsługa Sekretariatu Wójta i Sekretarza Gminy;
6. Obsługa centrali telefonicznej i faksu w Urzędzie;
7. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
8. Udzielanie informacji interesantom oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem Gminy, bądź kierowanie ich do właściwych pracowników Urzędu;
9. Zaopatrzenie materiałowe dla potrzeb funkcjonowania Urzędu tj. druków, formularzy, materiałów biurowych, środków czystości, środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej dla pracowników Urzędu;
10. Prenumerata czasopism i zaopatrywanie Urzędu w wydawnictwa specjalistyczne;
11. Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, zamawianie i ewidencjonowanie pieczęci urzędowych, wydawanie oraz protokolarne niszczenie zużytych lub nieaktualnych pieczęci;
12. Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta;
13. Prowadzenie i uzupełnianie Kroniki Gminy;
14. Raportowanie schematów podatkowych;
15. Prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego;
16. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz Zarządzenia Wójta a także systematyczne, zgodne z instrukcją przekazywanie dokumentacji do archiwum;
17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i bezpośredniego przełożonego
Wymagane dokumenty:
1) CV- życiorys uwzględniający dotychczasowy przebieg kariery zawodowej;
2) oświadczenie kandydata o zgodności danych osobowych podanych w CV z dowodem osobistym (seria, nr dowodu, organ wydający, termin ważności);
3) kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pozostawania w stosunku pracy – oświadczenie kandydata o pozostawaniu w zatrudnieniu, z określeniem podstawy zatrudnienia (np. umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony), stażu pracy i zajmowanego stanowiska;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
5) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwalifikacje zawodowe i umiejętności;
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku;
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych);
11) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
12) oświadczenie kandydata o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Godziszów moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko podinspektor do spraw obsługi sekretariatu i e - doręczeń w Urzędzie Gminy Godziszów. Przyjmuję do wiadomości, że istnieje obowiązek upowszechnienia informacji o wyniku naboru, w tym publikacji danych osobowych wybranego kandydata w Biuletynie Informacji Publicznej, wynikający z art.15 ust.2 pkt.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) i wyrażam na to zgodę.”;
13) kserokopie dokumentów, o których mowa w pkt 6 (pkt 3-5,11), muszą być opatrzone zapisem „Za zgodność z oryginałem” i podpisane przez kandydata;
14) wszystkie oświadczenia składane przez kandydata muszą być opatrzone jego własnoręcznym podpisem;
15) brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w pkt 6 ogłoszenia, jak również brak poświadczenia za zgodność z oryginałem lub podpisu kandydata na dokumentach (zgodnie z pkt 6 i 7 niniejszego ogłoszenia) traktowane będzie jako błąd formalny i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
Warunki pracy:
1) praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, w tym praca przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie;
2) miejsce pracy: Urząd Gminy Godziszów, piętro pierwsze, obiekt nie posiada windy, sanitariat nie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
3) wymiar czasu pracy: pełny – 1 etat (praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530;
4) podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony od dnia 01 października 2024 r., z perspektywą zatrudnienia na czas nieokreślony;
5) wynagrodzenie: według Regulaminu wynagradzania obowiązującego w Urzędzie Gminy Godziszów;
6) narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Godziszów w miesiącu sierpniu 2024 r. - wynosił 0,08 %.
Miejsce składania dokumentów:
Oferty zawierające wymagane dokumenty (zgodnie z pkt 5 ogłoszenia) należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Godziszów, adres Godziszów Trzeci 121A, 23-302 Godziszów (lub przesłać pocztą) w terminie do dnia 20 września 2024 r. do godz. 1430 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektor do spraw obsługi sekretariatu i e – doręczeń w Urzędzie Gminy Godziszów. W przypadku ofert nadesłanych pocztą liczy się data ich wpływu do Urzędu Gminy.
Uwagi:
Inne:
1) Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego;
2) Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Godziszów po upływie terminu określonego w pkt 7 ogłoszenia nie będą rozpatrywane. Do ofert tych mają zastosowanie przepisy Regulaminu naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy Godziszów dotyczące sposobu postępowania z dokumentami aplikacyjnymi;
3) Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia 31.10.2024 r., a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
4) Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów;
5) Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na test kwalifikacyjny, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości;
6) Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis;
7) Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze (art.13 ust.4 ustawy o pracownikach samorządowych - Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);
8) Informacja o wyniku naboru, w tym dane wybranego kandydata: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania zostaną podane do wiadomości publicznej poprzez zamieszczenie na stronie https://uggodziszow.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Godziszów, zgodnie z art. 15 ust.2 pkt 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
9) Dane osobowe kandydatów, którzy zgłoszą się do naboru, ale nie zostaną zatrudnieni w Urzędzie Gminy Godziszów będą przechowywane w okresie do 6 miesięcy licząc od dnia podania wyniku naboru do publicznej wiadomości. Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
10) Otwarcie ofert nastąpi do dnia 23 września 2024 r.
11) Kandydaci, których oferty spełnią wymogi formalne podane w niniejszym ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie testu kwalifikacyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie w terminie do dnia 24 września 2024 r.
12) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel: 15 6404050.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane
z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze podinspektor ds. obsługi sekretariatu i e - doręczeń w Urzędzie Gminy Godziszów, została wyłoniona do zatrudnienia na wyżej wymienione stanowisko Pani Katarzyna Wereska. Kandydatka uzyskała pozytywny wynik w przeprowadzonym pisemnym teście kwalifikacyjnym ze znajomości przepisów ustaw z zakresu: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o e-doręczeniach oraz uzyskała pozytywny wynik z rozmowy kwalifikacyjnej.
Pani Katarzyna Wereska spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, jakim jest wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe i co najmniej roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. Kandydatka posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do pracy na stanowisku podinspektora ds. obsługi sekretariatu i e doręczeń w Urzędzie Gminy Godziszów, co potwierdziła rozmowa kwalifikacyjna.